banner_mep_mobile

Master in

Educational Psychology

Master in

Educational Psychology

 

Θες να μάθεις περισσότερα;

Gruppo 1

Μεθοδολογία

E-Learning

ico-languages

Γλώσσα

ελληνική

Gruppo 2

Διάρκεια

1 year

Gruppo 3

Διδακτικές Μονάδες/ECTS

60

ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ

Ως πεδίο της Εκπαιδευτικής Ψυχολογίας ορίζεται η μελέτη των κοινωνικών, των ψυχοσυναισθηματικών και νευροβιολογικών παραγόντων, που επηρεάζουν τη μάθηση και τη διδασκαλία.  Εντοπίζει την ύπαρξη ανασταλτικών παραγόντων στη μάθηση (π.χ. μαθησιακές δυσκολίες, αναπτυξιακές διαταραχές, κοινωνικο συναισθηματικά προβλήματα, προβλήματα συμπεριφοράς) και προτείνει παρεμβάσεις για την αντιμετώπισή τους. Έχει ως αντικείμενο την εφαρμογή των αρχών και των θεωριών της Ψυχολογίας, της Παιδαγωγικής Επιστήμης και της μελέτης του Εγκεφάλου, με σκοπό τη δημιουργία αποτελεσματικών μαθησιακών διαδικασιών και περιβαλλόντων.

Η μάθηση είναι ένα σύνθετο εσωτερικό βιολογικό και διανοητικό φαινόμενο, το οποίο έχει μελετηθεί από διάφορους κλάδους της επιστήμης, όπως η ψυχολογία, η παιδαγωγική, η φυσιολογία, η ιατρική, η βιολογία και άλλοι. Οι διαδικασίες της μάθησης είναι ποικίλες όσο και διαφοροποιημένες, έτσι  η συμπερίληψή τους σε μια ενιαία κατηγορία, δεν μπορεί να είναι έγκυρη και πλήρης.

Ασχολείται με θέματα που αφορούν την ανάπτυξη, τη μάθηση, τα κίνητρα, τις ατομικές διαφορές, τη διαχείριση προβλημάτων στην τάξη, τις αποτελεσματικές μεθόδους διδασκαλίας και την ενίσχυση της προσωπικότητας του μαθητή. Η Εκπαιδευτική Ψυχολογία εφαρμόζει τις γνώσεις στην πράξη, για την ανάπτυξη των μαθητών, τα κίνητρα, τις ατομικές διαφορές και τους ατομικούς ρυθμούς μάθησης, τις αιτιώδεις αποδόσεις, τη διαχείριση της τάξης, την αντιμετώπιση προβλημάτων από ειδικούς.


Πρόγραμμα σπουδών

ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΟ ΠΡΟΦΙΛ & ΤΟΜΕΙΣ

Μερικές από τις θέσεις που θα μπορούσαν να καλύψουν οι απόφοιτοι είναι οι εξής:

  • Σύμβουλος σε κοινωνικά και εκπαιδευτικά ιδρύματα, σε σχολεία, σε εκπαιδευτικούς, γονείς σε ατομικό και ομαδικό επίπεδο.
  • Παρεμβάσεις για κοινωνικούς λειτουργούς, εκπαιδευτικούς και γονείς προκειμένου να ενισχυθούν και να βελτιωθούν οι πόροι για την εξέλιξη των ατόμων.
  • Σχεδιασμός σε εκπαιδευτικό περιβάλλον για την αξιολόγηση και τη βελτίωση των επικοινωνιακών και εκπαιδευτικών διαδικασιών.
  • Σχολική και επαγγελματική καθοδήγηση και υποστήριξη για μαθητές,δασκάλους και γονείς.
  • Πρόληψη δυσκολιών στο σχολείο και υποστήριξη δασκάλων και γονέων.
  • Υποστήριξη για τις διαδικασίες ανάπτυξης, μάθησης και κοινωνικοποίησης εντός και εκτός του εκπαιδευτικού περιβάλλοντος.
ico_enter

Απαιτήσεις εισόδου

Οι υποψήφιοι πρέπει να είναι κάτοχοι πτυχίου Bachelor διάρκειας 4 ετών

ico_access

Έναρξη προγράμματος:

όλο το έτος

ico_fees

Δίδακτρα

Η εξόφληση μπορεί να γίνει με τους ακόλουθους τρόπους:
  • Πλήρης πληρωμή
  • Πληρωμή σε δόσεις
ico_academic

ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΟΣ ΤΙΤΛΟΣ

Στους απόφοιτους του προγράμματος θα απονεμηθεί ακαδημαϊκό μεταπτυχιακό δίπλωμα δευτέρου επιπέδου.

Πρόγραμμα σπουδών

Mod. I Developmental Psychology
[ECTS: 9; US QC: 6.75]

Mod. II Learning theories
[ECTS: 9; US QC: 6.75]

Mod. III Special Education and Learning Difficulties
[ECTS: 9; US QC: 6.75]

Mod. IV Motivations and Education  
[ECTS: 9; US QC: 6.75]

Mod. V Neuroscience and Education (Cognitive Neuroscience)
[ECTS: 9; US QC: 6.75]

Σύνολο [ECTS: 60; US QC: 45]


Mod. VI Parent and Teacher Counseling
[ECTS: 9; US QC: 6.75]

Final Thesis
[ECTS: 6; US QC: 4.5]

Σύνολο [ECTS: 60; US QC: 45]


 

Units

ECTS

US QC

Mod. I

Developmental Psychology

9

6.75

Mod. II

Learning theories

9

6.75

Mod. III

Special Education and Learning Difficulties

9

6.75

Mod. IV

Motivations and Education  

9

6.75

Mod. V

Neuroscience and Education (Cognitive Neuroscience)

9

6.75

Mod. VI

Parent and Teacher Counseling

9

6.75

 

Final Thesis

6

4.5

 

Total

60

45

 

Riconosciuta dal

logo_MUR
Unimarconi - 2023