E-Learning
1 year
60
Ως πεδίο της Εκπαιδευτικής Ψυχολογίας ορίζεται η μελέτη των κοινωνικών, των ψυχοσυναισθηματικών και νευροβιολογικών παραγόντων, που επηρεάζουν τη μάθηση και τη διδασκαλία. Εντοπίζει την ύπαρξη ανασταλτικών παραγόντων στη μάθηση (π.χ. μαθησιακές δυσκολίες, αναπτυξιακές διαταραχές, κοινωνικο συναισθηματικά προβλήματα, προβλήματα συμπεριφοράς) και προτείνει παρεμβάσεις για την αντιμετώπισή τους. Έχει ως αντικείμενο την εφαρμογή των αρχών και των θεωριών της Ψυχολογίας, της Παιδαγωγικής Επιστήμης και της μελέτης του Εγκεφάλου, με σκοπό τη δημιουργία αποτελεσματικών μαθησιακών διαδικασιών και περιβαλλόντων.
Η μάθηση είναι ένα σύνθετο εσωτερικό βιολογικό και διανοητικό φαινόμενο, το οποίο έχει μελετηθεί από διάφορους κλάδους της επιστήμης, όπως η ψυχολογία, η παιδαγωγική, η φυσιολογία, η ιατρική, η βιολογία και άλλοι. Οι διαδικασίες της μάθησης είναι ποικίλες όσο και διαφοροποιημένες, έτσι η συμπερίληψή τους σε μια ενιαία κατηγορία, δεν μπορεί να είναι έγκυρη και πλήρης.
Ασχολείται με θέματα που αφορούν την ανάπτυξη, τη μάθηση, τα κίνητρα, τις ατομικές διαφορές, τη διαχείριση προβλημάτων στην τάξη, τις αποτελεσματικές μεθόδους διδασκαλίας και την ενίσχυση της προσωπικότητας του μαθητή. Η Εκπαιδευτική Ψυχολογία εφαρμόζει τις γνώσεις στην πράξη, για την ανάπτυξη των μαθητών, τα κίνητρα, τις ατομικές διαφορές και τους ατομικούς ρυθμούς μάθησης, τις αιτιώδεις αποδόσεις, τη διαχείριση της τάξης, την αντιμετώπιση προβλημάτων από ειδικούς.
Μερικές από τις θέσεις που θα μπορούσαν να καλύψουν οι απόφοιτοι είναι οι εξής:
Οι υποψήφιοι πρέπει να είναι κάτοχοι πτυχίου Bachelor διάρκειας 4 ετών
Στους απόφοιτους του προγράμματος θα απονεμηθεί ακαδημαϊκό μεταπτυχιακό δίπλωμα δευτέρου επιπέδου.
Mod. I Developmental Psychology
[ECTS: 9; US QC: 6.75]
Mod. II Learning theories
[ECTS: 9; US QC: 6.75]
Mod. III Special Education and Learning Difficulties
[ECTS: 9; US QC: 6.75]
Mod. IV Motivations and Education
[ECTS: 9; US QC: 6.75]
Mod. V Neuroscience and Education (Cognitive Neuroscience)
[ECTS: 9; US QC: 6.75]
Σύνολο [ECTS: 60; US QC: 45]
Mod. VI Parent and Teacher Counseling
[ECTS: 9; US QC: 6.75]
Final Thesis
[ECTS: 6; US QC: 4.5]
Σύνολο [ECTS: 60; US QC: 45]
|
Units |
ECTS |
US QC |
Mod. I |
Developmental Psychology |
9 |
6.75 |
Mod. II |
Learning theories |
9 |
6.75 |
Mod. III |
Special Education and Learning Difficulties |
9 |
6.75 |
Mod. IV |
Motivations and Education |
9 |
6.75 |
Mod. V |
Neuroscience and Education (Cognitive Neuroscience) |
9 |
6.75 |
Mod. VI |
Parent and Teacher Counseling |
9 |
6.75 |
|
Final Thesis |
6 |
4.5 |
|
Total |
60 |
45 |